MATTA Fair 2010

15 03 2010

Tarikh: 13 Mac 2010

Lokasi: PWTC

Seperti biasa, setiap kali bulan Mac, acara yang aku tunggu-tunggu adalah Matta Fair.  Tahun 2010 ini, Matta Fair meriah seperti biasa. Rakyat Malaysia (dan pengunjung dari negara lain pun ada) sama-sama memenuhkan dewan pameran kt PWTC, Seri Pacific dan Ruang Legar The Mall untuk mendapatkan macam2 pakej yang ditawarkan.

Seperti tahun-tahun terdahulu, aku suka ke Matta Fair untuk meninjau harga2 yang menarik dan suka mengumpul goodies serta maklumat2 yang berkaitan dengan perancangan perjalanan percutian aku. Selalunya aku jarang membeli apa2 pakej on the spot. Ye lah, masa Matta Fair ni memang harga tiket adalah murah dan menakjubkan, namun, harus dititik beratkan juga kepada T&C nya. Kalau dah betul2 confirmed mengenai perjalanan tu memang tidak menjadi masalah.

Seronok aku melihat macam2 ragam pengunjung semasa melihat tawaran2 yang ada. Kesempatan juga aku luangkan untuk menyaksikan pertunjukan kebudayaan dari Indonesia, Korea dan Thailand yang ada di pentas utama.

Kesimpulannya, aku telah mendapat idea mengenai perjalanan aku akan datang berdasarkan info daripadan Matta kali ini.

Berjumpa lagi Matta Fair 2010 – September pula (kalau ada lah, ini kerana September pun selalu ada Matta Fair juga).

🙂


Actions

Information

Leave a Reply

